lördag 21 maj 2016

20 Snabba frågor

Idag tänkte jag svara på 20 snabba frågor som Agnes kommit på, frågor som berör just ämnet böcker. Det svar som blivit grönmarketat är alltså mitt svar. 


Snabbläsare eller långsamläsare 


Tegelstenar eller tunna böcker 

Bibliotek eller bokhandel 

Inbunden eller pocket

Facklitteratur eller skönlitteratur

Bokmärke eller hundöra 

Läsa i soffan eller sängen 

En bok i taget eller slalomläsning

Övernaturliga böcker eller fantasy

Läsa ute eller inne

Läsa i myskläder eller finkläder

E-bok eller vanlig bok 

Låna böcker eller köpa böcker

Läsa på kvällen eller morgonen

Sitta och läsa hela tiden eller aldrig mer få läsa igen

Läsa eller skriva

Läsa tillsammans med andra eller läsa själv 

Sortera böckerna i bokstavsordning eller färgordning

Instagramma om böcker eller blogga om böcker

Läsa när du äter eller läsa när du åker


2 kommentarer:

  1. Vad kul! Den lånar jag till veckan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha gör så :) Här är min källa till frågorna :) http://agnesbokblogg.blogspot.se/2015/05/20-snabba-fragor-om-bocker.html

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...