onsdag 24 februari 2016

Reaböcker

Som de flesta av er bokintresserade förmodligen redan vet så startade bokrean idag, vilket naturligtvis var helt underbart kul! Stack lite tidigare än vanligt till skolan idag för att hinna till den akademibokhandeln som ligger precis bredvid. Det var kul att se lite fler människor där än vanligt också! Här är de böcker jag plockade åt mig idag:

Jag har sedan tidigare redan beställt några böcker från bokus också. Nämligen hela nyckeltriologin skriven av Nora Roberts, samt Synd och förlåtelse även den skriven av Nora Roberts. Men jag har som sagt inte fått hem dem än då de skickades först igår.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...