onsdag 20 september 2017

Recension av Saga vol. 3

Författare: Brian K. Vaughan
Illustratör: Fiona Staples
Serie: Saga, volym 3 av 7
Finns hos: Bokus / Adlibris

En översättning av goodreads beskrivning
Saga är den svepande berättelsen om en ung familj som kämpar för att hitta sin plats i universum. I jakten efter sin litterära hjälte, reser de nya föräldrarna Marko och Alana till en kosmisk fyr på planeten Quietus, medan parets flera förföljare slutligen knappar in på sina mål. 

Mina åsikter
Precis som tidigare är den här volymen oerhört fint illustrerad och bilderna som vävs samman ytterst fint med den skrivna texten. Vi får träffa på några av de karaktärer som vi träffade i tidigare volymer, samtidigt som vi får lära känna några nya bikaraktärer. Huvudkaraktärerna är precis lika kickass som tidigare och de är dessutom riktigt roliga, vilket gör den här volymen till en riktigt underhållande och snabbläst läsning.

Mitt betyg
Denna volym får 4,5 av 5 stjärnor i betyg.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...