måndag 2 december 2019

Veckans läsning- vecka 49

Den här veckan ligger fokus på att läsa boken The Toll av Neal Shusterman Äntligen är den här och nu vill jag bara se till att läsa den! Har hört bra saker om den såhär långt så jag hoppas att jag håller med om dem då detta är en av mina mest efterlängtade boksläpp för året!

Goodreads beskrivning
It’s been three years since Rowan and Citra disappeared; since Scythe Goddard came into power; since the Thunderhead closed itself off to everyone but Grayson Tolliver.

In this pulse-pounding conclusion to New York Times bestselling author Neal Shusterman’s Arc of a Scythe trilogy, constitutions are tested and old friends are brought back from the dead.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...