lördag 18 februari 2017

OWLCRATE-A-THON | dag 6 & 7

Dag 6 (16 februari) läste jag Roseblood av A.G Howard, vilket resulterade i 129 lästa sidor den dagen. Dag 7 (17 februari) läste jag ut Roseblood, vilket resulterade i 54 lästa sidor. Efter dess att den boken var utläst började jag läste Hemligheternas skog av Erin Hunter, i vilken jag hann läsa 111 sidor. Det gjorde i sin tur att den totala läsningen för den dagen hamnade på 165 sidor. Läsningen gick med andra ord rätt bra igår. Idag hoppas jag på att hinna läsa ut Hemligheternas skog av Erin Hunter, men jag hoppas även på att hinna läsa lite grann i Hemma hos Bettan av Eli Åhman Owetz. 

Totalt lästa sidor
1149

Totalt antal utlästa böcker
3 st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...