onsdag 3 augusti 2022

Recension av To your eternity vol. 1

Författare & illustratör: Yoshitoki Oima
Antal sidor: 192
Serie: To your eternity, vol. 1
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning
A lonely boy wandering the Arctic regions of North America meets a wolf, and the two become fast friends, depending on each other to survive the harsh environment. But the boy has a history, and the wolf is more than meets the eye as well... To Your Eternity is a totally unique and moving manga about death, life, reincarnation, and the nature of love.
 
Mina åsikter
Den här mangan var väldigt snabbläst, utav den anledningen att det är en manga. För egentligen så gillade jag inte alls den. berättelsen var förvirrande och kändes inte alls som att den hängde ihop. Man fick i princip inte heller några förklaringar av något alls. Jag fastnade inte för karaktärerna. Den hade dock väldigt fina illustrationer, det får jag ändå ge den. Men jag kommer definitivt inte att fortsätta med den här serien.


Mitt betyg
Den här volymen får 1 av 5 stjärnor i betyg.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Haha jag visste det! Väldigt synd faktiskt. I det här fallet så tror jag faktiskt inte att det är jag som är för kräsen för att läsa manga xD

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...