fredag 4 november 2022

Recension av The Duchess deal

Författare: Tessa Dare
Antal sidor: 389
Serie: When girl meets duke, bok 1
Finns hos: Adlibris / Bokus
 
Goodreads beskrivning

When girl meets Duke, their marriage breaks all the rules…

Since his return from war, the Duke of Ashbury’s to-do list has been short and anything but sweet: brooding, glowering, menacing London ne’er-do-wells by night. Now there’s a new item on the list. He needs an heir—which means he needs a wife. When Emma Gladstone, a vicar’s daughter turned seamstress, appears in his library wearing a wedding gown, he decides on the spot that she’ll do.
His terms are simple:
- They will be husband and wife by night only.
- No lights, no kissing.
- No questions about his battle scars.
- Last, and most importantly… Once she’s pregnant with his heir, they need never share a bed again.
But Emma is no pushover. She has a few rules of her own:
- They will have dinner together every evening.
- With conversation.
- And unlimited teasing.
- Last, and most importantly… Once she’s seen the man beneath the scars, he can’t stop her from falling in love…
 
Mina åsikter
Jag älskade verkligen karaktärernas banter i den här boken! Det var väldigt underhållande och roligt att läsa hur de lärde känna varandra. Det var dock väldigt lägligt att just dem två träffar varandra när dem gör det. Boken var extremt snabbläst och helt klart en beroendeframkallande läsning. Jag kommer definitivt att läsa mer böcker i den här serien och framför allt fler böcker från Tessa Dare.

Mitt betyg

Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...