måndag 3 april 2017

Veckans läsning- vecka 14

Den här veckan går läsningen mest ut på att läsa klart de böcker jag påbörjade förra veckan, men även att försöka läsa så mycket som bara är möjligt. Jag har en väldigt ambitiös förhoppning om att kunna slå mitt personliga rekord i antalet böcker lästa... vilket i sådana fall betyder att jag måste läsa minst 19 böcker denna månad då mitt nuvarande rekord ligger på 18 böcker. Men vi får helt enkelt se hur det går med det målet, det är som sagt en väldigt ambitiös TBR, jag siktar mot den här veckan. De böcker jag påbörjat som jag tänker försöka läsa klart den här veckan är Ske din vilja av Annie Gracie, samt The Hate u give av Angie Thomas. Efter dess att de är utlästa tänker jag läsa Kuriren av Henrik Blanckert, These broken stars av Amie Kaufman och Megan Spooner. Och sist men inte minst även Du sköna nya värld av Aldous Huxley. De böcker jag planerar att läsa är korta och/eller snabblästa så jag hoppas på en bra läsning den här veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...