onsdag 29 mars 2023

Recension av Sunreach

Författare: Brandon Sanderson & Janci Pattersson
Antal sidor: 208
Serie: Skyward, bok 2,1
Finns hos: Adlibris / Adlibris

Goodreads beskrivning
When a planet-destroying Delver suddenly appears in the sky of Detritus and vanishes just as suddenly, FM knows that the last free human society got lucky. Her Skyward Flight companion, Spensa, figured out how to draw this Delver away, but it won’t be so easy next time.
 
Mina åsikter
Jag hade definitivt sett fram emot den här novellen väldigt länge! Det är kul att återse alla karaktärerna igen fast ur en ny karaktärs perspektiv. Jag lyssnade på den här boken som ljudbok och den var mycket snabblyssnad, spännande och bra gjord. Man får svar på en del av de frågor man hade efter man läst klart bok två. Jag gillade att vi fick lära oss mer om vad de andra piloterna gick igenom medans Spensa inte är på plats. Jag vill väldigt gärna lyssna på den andra novellen så snart som möjligt.
 
Mitt betyg
Boken får 5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...