måndag 23 januari 2017

Veckans läsning- vecka 4

Nu när februari börjar närma sig med stormsteg har jag fortfarande några böcker jag skulle vilja hinna läsa innan januari är slut. Riktigt tjocka böcker... så vi får väl se hur bra det går. Men jag tänker se till att läsa klart The son of neptune av Rick Riordan idag, då jag endast har ca. 130 sidor kvar i den. Efter det så måste jag helt klart sätta fart med The Lake House av Kate Morton vilket råkar vara den bok som blev dragen ur min TBR-JAR den här månaden, så den boken måste jag verkligen hinna med att läsa. Efter det så satsar jag på att hinna läsa klart City of glass av Cassandra Clare, samt Kemisten av Stephanie Meyer. En riktig ambitiös TBR för veckan med andra ord. Men det är alltså dessa böcker jag satsar på att hinna läsa ut under de resterande dagarna av januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...