måndag 13 maj 2019

Veckans läsning- vecka 20

Jag tar en liten paus från månadens TBR genom att istället läsa The Battlemage av Taran Matharu, vilket är den tredje och avslutande delen i Summoner-trilogin. Såhär långt så fullständigt älskar jag den här serien så jag bara måste läsa bok tre med en gång. Speciellt eftersom att Matharu har en tendens att avsluta sina böcker med cliffhangers, vilket gör att man måste kasta sig in i nästa bok med en gång.

Goodreads beskrivning
Fletcher and his friends fight for survival in the ether, where they pursue a mortally dangerous quest to rebuild their world and broker peace.

Even as hatred threatens to turn friend into foe in The Battlemage, Fletcher must lead a small army of soldiers into battle to protect his ancestral homeland, and face his biggest challenge yet: his nemesis, the albino orc, Khan, who seeks to destroy everything Fletcher holds dear.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...