måndag 27 maj 2019

Veckans läsning - vecka 22

Mitt mål den här veckan är att hinna läsa klart Words of Radiance part 1 av Brandon Sanderson, ett mål som jag gärna vill uppnå innan maj månad är slut! Vilket alltså lär bli ganska svårt då jag precis börjat läsa boken! Men önska kan man ju alltid!

Goodreads beskrivning
WORDS OF RADIANCE takes the reader even deeper into the lives of its characters as they fight for power, freedom and their lives on the extraordinary, hurricane swept world of Rosharr.

Famed for his plotting, his wonderful characters and his intricate magic systems Brandon Sanderson is poised to take up the crown of Robert Jordan as the creator of the keynote epic fantasy series of its time with the Stormlight Archive.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...