onsdag 30 mars 2016

Reavansinne

Ni vet de där sena kvällarna när man sitter och kollar på en massa böcker man vill köpa, böcker som dessutom är på rea och kostar omänskligt lite? Jo, det är då det blir såhär... har ingen aning om var dessa skall få plats då mina båda uppsamlingsställen för olästa böcker är totalt fullproppade efter alla mina reaköp den senaste månaden. Men jag tror att sista readagen är imorgon så från och med fredag borde det alltså vara fritt fram  ;-) Tror att jag totalt köpt 16 fysiska böcker, samt typ 4-5 stycken böcker till läsplattan denna reaomgång. Vilket är jättemycket då jag brukar kunna begränsa mig till typ 1. Får jobba på det tills nästa gång xD Hur många böcker har du köpt under denna rea? Dela gärna med dig av antal och vilka titlar dessa böcker har i kommentarfältet nedan :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...