lördag 19 september 2020

Recension av Haruiro Astronaut

Författare & illustratör: Ichigo Takano

Goodreads beskrivning
Mami and Tomoki have always shared everything in life, they are identical twins, yet so different in character and personality: Mami tender and helpless, courted by boys to whom she doesn't never "no" for excessive kindness, Tomoki with a strong sense of duty and a great spirit of sacrifice, would do anything to see her sister happy. But comes a time, however, when one realizes there are things cannot be shared, especially when it is something extremely rare and unique .... just like an alien?!

Mina åsikter
Det här var en väldigt kort och fin novell om ett tvillingpar. Stundtals var den lite konstig, men överlag ändå ganska spännande. Kul att se ett tvillingpar där de är såpass lika att man får vara uppmärksam på de små detaljerna för att veta vilken tvilling man för tillfället följer. Så som att den ena systern gillar kläder med prickar, medan den andra föredrar ränder osv.


Mitt betyg
Denna volym får 3 av 5 stjärnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...