måndag 17 januari 2022

Recension av Saga vol. 7

Författare: Brian K. Vaughan
Illustratör: Fiona Staples
Antal sidor: 152
Serie: Saga, vol. 7

Goodreads beskrivning
Finally reunited with her ever-expanding family, Hazel travels to a war-torn comet that Wreath and Landfall have been battling over for ages. New friendships are forged and others are lost forever in this action-packed volume about families, combat, and the refugee experience.
 
Mina åsikter
Den här volymen är precis som dess föregångare actionpacked med mycket fina illustrationer. Det händer en hel del i den här volymen och man kan inte annat än känna med karaktärerna när de går igenom tuffa situationer. Det ska bli spännande att se vad som händer i de kommande volymerna!
 
Mitt betyg
Denna volym får 5 av 5 stjärnor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...