tisdag 18 januari 2022

Recension av Saga vol. 8

Författare: Brian K. Vaughan
Illustratör: Fiona Staples
Antal sidor: 146
Serie: Saga, Vol. 8

Goodreads beskrivning
After the traumatic events of the War for Phang, Hazel, her parents, and their surviving companions embark on a life-changing adventure at the westernmost edge of the universe.

Mina åsikter
Det här var tyvärr inte en av mina favoritvolymer i den här serien. Jag kände inte riktigt att det hände lika mycket som i de tidigare volymerna, samt att det kändes som att det här var mer en utfyllnadsvolym i väntan på nästa stora händelse i handlingen. Med det sagt så fanns det såklart en del bra och spännande delar även i denna volym, volym åtta.
 
 Mitt betyg
Denna volymen får 4,5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...