lördag 10 september 2022

Recension av The Haunting of Aveline Jones

Författare: Phil Hickes
Antal sidor: 228
Serie: Aveline Jones, bok 1
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning 
Aveline Jones loves reading ghost stories, so a dreary half-term becomes much more exciting when she discovers a spooky old book. Not only are the stories spine-tingling, but it once belonged to Primrose Penberthy, who vanished mysteriously, never to be seen again. Intrigued, Aveline decides to investigate Primrose's disappearance.

Now someone... or something, is stirring. And it is looking for Aveline.
 
Mina åsikter
Boken är väldigt mysterisk och det är mycket olika supernatural saker som förekommer i den här boken. Boken var riktigt snabbläst! Jag fullkomligt flög igenom den! Huvudkaraktären älskar att leka, det är alltid kul att få en huvudkaraktär som man kan känna igen sig lite i. Aveline och Harald och deras växande vänskap var väldigt fin. Man får med sig en massa frågor i den här boken, en del som besvaras, en del som man förhoppningsvis får svar på i bok 2.
 
Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...