torsdag 6 oktober 2022

Recension av Rhythm of war

Författare: Brandon Sanderson
Antal sidor: 1230
Serie: The Stormlight Archive, bok 4
Finns hos: Adlibris /

Goodreads beskrivning
After forming a coalition of human resistance against the enemy invasion, Dalinar Kholin and his Knights Radiant have spent a year fighting a protracted, brutal war. Neither side has gained an advantage.

Now, as new technological discoveries begin to change the face of the war, the enemy prepares a bold and dangerous operation. The arms race that follows will challenge the very core of the Radiant ideals, and potentially reveal the secrets of the ancient tower that was once the heart of their strength.

At the same time that Kaladin Stormblessed must come to grips with his changing role within the Knights Radiant, his Windrunners face their own problem: As more and more deadly enemy Fused awaken to wage war, no more honorspren are willing to bond with humans to increase the number of Radiants. Adolin and Shallan must lead the coalition’s envoy to the honorspren stronghold of Lasting Integrity and either convince the spren to join the cause against the evil god Odium, or personally face the storm of failure.
 
Mina åsikter
Den här boken var mycket spännande och händelsefull, jag spenderade stora delar av nyårsafton bara till att försöka läsa klart den här boken. Jag blev som besatt! Det här var en väldigt bra fortsättning på serien och det händer verkligen saker hela tiden. Man vet aldrig vad som komma skall! Ingen karaktär går säker! Känslomässigt så var den här boken som en enda lång bergochdalbana.
 
Det här var helt klart den bästa boken i serien såhär långt!. Sanderson är verkligen en mästare på att skriva karaktärsutvecklingar! Världsuppbyggnaden fortsätter att utvecklas och växa! Det gör det så lätt att som läsare skapa sina egna bilder allt eftersom att berättelsen fortsätter! Magisystemet fortsätter även det att växa! Jag läste den här boken på 11 dagar vilket definitivt tog upp mycket av min ledighet, men det var det helt klart värt!
 
Mitt betyg
Boken får 5 av 5 stjärnor i betyg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...