tisdag 10 januari 2023

Recension av Romancing mr Bridgerton

Författare: Julia Quinn
Antal sidor: 370
Serie: Bridgertons, bok 4
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning
Everyone knows that Colin Bridgerton is the most charming man in London. Penelope Featherington has secretly adored her best friend's brother for...well, it feels like forever. After half a lifetime of watching Colin Bridgerton from afar, she thinks she knows everything about him, until she stumbles across his deepest secret...and fears she doesn't know him at all.

Colin Bridgerton is tired of being thought nothing but an empty-headed charmer, tired of everyone's preoccupation with the notorious gossip columnist Lady Whistledown, who can't seem to publish an edition without mentioning him in the first paragraph. But when Colin returns to London from a trip abroad he discovers nothing in his life is quite the same - especially Penelope Featherington! The girl haunting his dreams. But when he discovers that Penelope has secrets of her own, this elusive bachelor must decide...is she his biggest threat - or his promise of a happy ending?
 
Mina åsikter
Äntligen var det dags att läsa Penelope och Colins historia, den installationen jag verkligen sett fram emot! Den här boken liksom dess föregångare i serien var riktigt snabbläst och beroendeframkallande! Dock så gillade jag den inte lika mycket som jag hade hoppats. Colin beskrivs alltid som glad och att han har långt tålamod, men i den här boken framstod han mest som sur och grinig. 
 
Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...