måndag 10 juli 2017

Enorm book unhaul | 54 böcker

Jag har slutligen bestämt mig för att "unhaula" 54 böcker som jag inte vill läsa/inte vill läsa om. Det vill säga att jag vill göra mig av med dem. Besluten var inte alltid lätta att fatta men nu är det i alla fall gjort!

Som ni kanske förstår så vill jag få sålt så många som möjligt av dessa böcker och ni som är intresserade av en/flera böcker får gärna köpa dem av mig. Jag hade tänkt mig följande taxa:
5 kr=pocket
10 kr=häftad
20 kr=inbunden
Köparen får därtill stå för frakten.

Så snälla hjälp mig att göra mer plats på mina kära bokhyllor!





 Samtliga böcker är i mycket bra skick! Och är väl omhändertagna då jag är lite av en "neatfreak" när det kommer till mina böcker!

1 kommentar:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...