torsdag 20 juli 2017

Recensionsexemplar! - Bookshots

Häromdagen fick jag hem så kallade BOOKSHOTS från förlaget Bokfabriken, dessa böcker  beskrivs som handlingsdrivna snabbromaner och är skrivna av James Patterson. Därtill sägs det vara böcker du faktiskt hinner läsa. Båda böckerna är ca. 130 sidor långa och jag hoppas helt klart på att de skall hjälpa mig att få igång mitt läsflyt igen som gärna blir lite ringrostigt då jag inte har så mycket lästid och energi över efter alla jobbpass.

Adlibris beskrivning av Rättegången
Kingfisher styr San Fransiscos knarkhandel med blodiga händer. När två kvinnor skjuts till döds på en exklusiv nattklubb lyckas polisen äntligen gripa honom.

Men när rättegången mot Kingsher ska börja hämnas han på alla som är inblandade. En våg av dödligt våld förlamar staden. Ska Kingsher någonsin kunna dömas? Kriminalinspektör Lindsay Boxer och hennes vänner i Womens Murder Club finner sig själva mitt i händelsernas centrum.


Adlibris beskrivning av Stöld
”Skulle du dö för min bror?”

De är redo att slå till. I flera månader har de övervakat juveleraren på Hatton Garden. De har full kontroll – ingenting kommer kunna gå snett.

Vad de inte tagit med i beräkningarna är att någon annan har planerat exakt samma kupp. Men de måste ta hem det här … Det är långt ifrån bara diamanterna som står på spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...