måndag 20 augusti 2018

Veckans läsning- Vecka 34

Det här året har jag verkligen fallit pladask för Brandon Sandersons böcker och det här är alltså nästa bok i ordningen. Jag började läsa den igår och hann läsa ca. 100 sidor i den. Jag gillar den verkligen såhär långt och vill så himla gärna hinna läsa klart boken innan månaden är över. Men jag tänker dock se till att inte stressa med läsningen, då jag verkligen vill njuta utav hela läsningen.

Goodreads beskrivning
This is the story of two sisters, who happen to be princesses. Theirs is a world in which those who die in glory return as gods to live confined to a pantheon in Hallandren's capital city. A world transformed by a power based on an essence known as breath. Using magic is arduous as breath can only be collected one unit at a time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...