måndag 24 oktober 2016

Veckans läsplanering- vecka 43

Eftersom att den här veckan är sista veckan i oktober (+måndag) så vill jag läsa ut några av mina påbörjade böcker. Vilket alltså innebär att jag tänker läsa ut Furthermore av Tahereh Mafi, vilken jag räknar med att läsa ut senare ikväll då jag endast har 41 sidor kvar. Sedan tänker jag även se till att läsa ut Alice's adventures in wonderland av Lewis Caroll som jag kommit lite drygt halvvägs i. Samt påbörja och läsa ut Through the looking glass av Lewis Caroll, då jag vill fortsätta läsa om alla galna grejer som händer Alice. Sen så är ingen av dessa två böcker om henne speciellt tjocka så jag räknar med att hinna läsa ut dem under veckan. Sedan så ska jag försöka läsa ut Skugga över månen av Annah Nozlin (ett recensionsexemplar) som jag precis börjat läsa, men den är inte så tjock så jag hoppas på att jag skall hinna med den också. Sen så är jag även sugen på att börja läsa en av mina nya böcker (förvånande jag vet) och det råkar vara Eleanor & Park av Rainbow Rowell, så vi får se kanske att jag tillåter mig själv att börja läsa den under veckan. Kan ju tillägga att varenda gång jag skriver det i ett inlägg så har det slutat med att jag påbörjar den bok jag var sugen på att läsa redan samma kväll.. Borde kanske sluta jinxa saker och ting, med tanke på att jag fortfarande försöker få ner antalet böcker jag läser samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...