onsdag 13 juni 2018

Veckans läsning- vecka 24

För nuvarande fokuserar jag på att läsa den bok som jag och och Jamie från Bokugglor kompisläser just nu. Det råkar vara en zombiebok som heter Dread Nation skriven av Justina Ireland, jag har precis börjat läsa boken så jag har tyvärr inte speciellt mycket tankar om den ännu, men den har väldigt bra betyg på goodreads i alla fall. Sedan hoppas jag även på att jag ska hinna med att läsa Alcatraz vs. the scriviners bones av Brandon Sanderson, vilket är bok två i en middle grade serie som heter Alcatraz. Jag gillade verkligen bok ett jättemycket då den var väldigt annorlunda allting annat jag har läst, så förhoppningsvis gillar jag bok två också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...