måndag 28 juni 2021

Recension av Supernova

Författare: Marissa Meyer
Antal sidor: 552
Serie: Renegades, bok 3 av 3
Finns hos: Bokus / Adlibris
 
Goodreads beskrivning
All's fair in love and anarchy...

The epic conclusion to Marissa Meyer's thrilling Renegades Trilogy finds Nova and Adrian fighting to keep their identities secret. While the battle rages on between their alter egos and their allies, there is a darker threat shrouding Gatlon City.

The Renegades' worst enemy is back among them, threatening to reclaim Gatlon City. Nova and Adrian must brave lies and betrayal to protect those they love. Their greatest fears are about to come to life, and unless they can bridge the divide between heroes and villains, they stand to lose everything. Including each other.

Intrigue and action will leave readers on edge until the final, shocking secrets are revealed.

 
Mina åsikter
I den här sista boken händer det stundtals en hel del, medans andra partier inte var riktigt lika actionfyllda. Trots att det här från början var tänkt att vara en duologi, så kändes det ändå att det fanns händelser att fylla ut den här boken med. Med det sagt så känner jag fortfarande att den här boken inte var riktigt lika vass som de tidigare två i serien. Men i det stora hela så klarar Nova och Adrian av att fortsätta underhålla mig och alla superkrafter i den här boken är fortfarande lika häftiga.
 
Mitt betyg 
4,5 av 5 stjärnor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...