måndag 24 april 2017

Booktube förändring

Hej allesammans! Jag har som ni kanske vet en booktubekanal på youtube där allting handlar om böcker och bokrelaterade grejer. Då jag vill nå ut till en större publik har jag valt att i fortsättningen göra mina videos på engelska istället på svenska, Jag hoppas jag att ni som följer mig där kommer vilja att fortsätta göra det! Och till er som fortfarande inte lyckats hitta dit, finner ni mig alltså HÄR!!!

De videos som ligger uppe för nuvarande (75 st på svenska) kommer att finnas kvar på min kanal, bara det att alla numera kommer att finnas samlade under spellistan: Videos in Swedish. Jag hoppas som sagt att ni kommer att vara okej med detta byte och jag tänkte även passa på att säga att eftersom att videoklippen kommer att vara på engelska och eftersom att jag vill satsa lite mer på mitt booktube -innehåll, så lär inte så många av dessa videos dyka upp här på bloggen! Och allting kommer inte heller att komma i bloggform! så om ni inte vill missa en massa roliga bokrelaterade grejer så får ni alltså inte glömma bort att följa mig även där! 

Bloggen kommer i övrigt att fungera precis som vanligt!

2 kommentarer:

  1. Trevligt. Har redan hunnit kika på dina engelska videos.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra :D Hoppas att du tycker om dem! :)

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...