lördag 13 maj 2017

Händelsefull vecka

Det har varit en minst sagt händelsefylld vecka! Jag blev inbjuden till en releasefest i Stockholm för Sofie Sarenbrants nya bok; Bakom din rygg. En releasefest som jag dessvärre inte kan medverka på, men ändå roligt att bli inbjuden! Idag fick jag dessutom hem ett litet paket från Månpocket som var fylld med en massa godsaker, däribland choklad (alla vet att vägen in i mitt hjärta är med choklad) samt att de båda böckerna jag fick var signerade. Så jag är naturligtvis väldigt taggad på att läsa min första Simona Ahrnstedt bok den här sommaren.
Därtill har jag även börjat märka av det faktum att det är vår nu och att mängden recensionsexemparsförfrågningar helt klart ökar i och med det. Själv har jag inte bett om några rec-ex på ett bra tag då jag försöker ta tag i de böcker jag redan har. Men jag kunde helt enkelt inte säga nej när jag blev tillfrågad om jag ville läsa en fantasyroman som vänder sig till folk i yngre tonåren (dit jag inte räknas) men som jag ändå kände förmodligen skulle passa mig och de typer av böcker jag längtar efter att läsa just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...