onsdag 3 januari 2018

December Wrap up | 2017


Med tanke på hur mycket tentor, muntor och liknande jag var tvungen att göra i december månad, så känner jag mig riktigt nöjd när jag säger att jag hann läsa 16 böcker i december. Det är egentligen mitt genomsnitt per månad, men jag fick faktiskt kämpa en del för att hinna läsa klart böcker då jag hade så mycket annat som plockade på min uppmärksamhet. Jag var därtill riktigt nöjd över det faktum att jag hann läsa klart 6 stycken serier i december! Sen så är det naturligtvis inte helt fel att säga att jag läste flertalet böcker som jag tyckte riktigt mycket om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...