torsdag 28 juli 2022

Läs vlog: A color wheel choose what I read part 1 | 2022


 

G från bookutbe-kanalen book roast gjorde en läsvlog med just den här idén och det verkade väldigt kul. Så jag hakade på! Det var väldigt roligt att se vilken färg hjulet hamnade på och sedan därefter försöka hitta en bok med samma färg på bokomslaget! Desto svårare var det att försöka hitta kläder i samma färg i min garderob! Det positiva med den här video-idén är att det gjorde så att jag valde böcker som jag har haft på min tbr ett bra tag. Den gjorde också så att jag ville läsa mer för att på så sätt få lov att snurra på hjulet och hitta en ny bok som passade in på det valda färg-kriteriet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...