måndag 26 september 2022

Recension av Ghostcatcher

Författare: Sophie Green
Illustratör: K.J Mountford
Antal sidor: 389
Serie: Potkin and Stubbs, bok 3
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning
Peligan City is still haunted and City Hall’s initiative to solve the problem is an outfit called Ghostcatcher. Every night they patrol the streets with their high-tech equipment, following reports of spectral activity. But they are only hunting one spook now; the Herald calls it the Final Ghost and it is public enemy number one.

But to Lil Potkin he is Nedly Stubbs, her investigative partner and best friend.
Luckily, Nedly has Lil on his side. Now an apprentice reporter for the Klaxon, she manages to talk her way into a job shadowing intrepid journalist Marsha Quake, who is writing a feature on Ghostcatcher.

With Lil's help Nedly is able to stay one step ahead of the game, but for how long?

Mina åsikter
Den här boken var riktigt snabbläst och spännande! Jag älskar verkligen karaktärerna och jag är så ledsen att det här är den sista boken i serien. Jag vill ha mer! Det är så mycket spöken och övernaturliga element i  den här boken och jag älskar det!

Mitt betyg
Boken får 5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...