måndag 20 mars 2017

Veckans läsning- vecka 12

Jag har en hemtenta, förberedning och repeterande inför en redovisning, genomföra redovisningen, samt lite jobb att genomföra den här veckan. Därför tänker jag försöka hålla min TBR för veckan inte allt för stor. Läsningen gick inte alls bra förra veckan då jag satt timmar och åter timmar med inlämningar, hemtentan och samtidigt hade praktik. Jag hade därför inte speciellt mycket tid, lust eller ork till att läsa. Men den här veckan skall jag försöka hålla det lite lagom. Jag vill läsa ut Caraval av Stephanie Garber, The Iron Trial av Cassandra Clare och Holly Black. Men jag vill även hinna komma en liten bit in i Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg, som är ett recensionsexemplar jag har haft liggandes alldeles för länge nu.

2 kommentarer:

  1. Har läst de två första böckerna i Magisterium-serien och längtar efter att läsa bok tre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Bok ett slutade iaf på ett mycket spännande sätt så det skall bli kul att se vad de har hittat på härnäst! :D

      Radera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...