torsdag 15 februari 2018

Owlcrate-a-thon | lässummering dag 1-5

10-23:e februari så håller som bekant Owlcrate i en read-a-thon, vilket jag har nämnt här på bloggen tidigare. Är ni intresserade av vad de olika utmaningarna är och vilka böcker som är med i min TBR för dessa veckor, så kan ni läsa det inlägget HÄR! Under dessa dagar har jag läst Aristotle and Dante discovers the secrets of the universe av Benjamin Alire Saenz, vilken jag även har läst ut. Därtill har jag även läst Huset Ushers undergång av Edgar Allen Poe, vilken jag också har läst ut och sedan har jag läst en väldans massa i Wild Beauty av Anna-Maria Mclemore, vilken jag snart är klar med d jag bara har 69 sidor kvar i den. Och sist men inte minst så har jag även lyssnat på Harry Potter and the deathly hallows av J.K Rowling. Idag har jag alltså tänkt sammanfatta dag 1-5 av denna läs-a-lot.

Antal sidor lästa under dessa dagar: 631

Antal utlästa böcker under dessa dagar:

Antal minuter jag lyssnat på ljudbok under dessa dagar: 35 min

Antal sidor läsa totalt under läs-a-loten: 631

Antal utlästa böcker under läs-a-loten: 2

Antal minuter jag lyssnat på ljudbok under läs-a-loten: 35 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...