måndag 26 mars 2018

Veckans läsning- vecka 13



Nu såhär i slutspurten av mars månad försöker jag naturligtvis att hinna med så många av mina planerade böcker som möjligt. De som jag framför allt tänker försöka hinna med är Obsidio av Jay Kristoff och Amie Kaufman, som var en av mina mest efterlängtade böcker i mars och som jag ännu inte hunnit läsa. Detta då jag ville hinna läsa om Illuminae och Gemina innan dess att jag slängde mig in i den tredje och avslutande delen. Men eftersom att jag nu har hunnit läsa klart dem två böckerna så är det äntligen dags att slänga sig in i Obsidio, och som jag har längtat! Den andra boken som jag verkligen vill hinna med att läsa är Autoboyography av Christina Lauren som jag började läsa i början av mars som jag sedan lade ifrån mig till fördel för andra böcker. Men jag ser verkligen fram emot att läsa båda dessa böcker så förhoppningsvis hinner jag göra det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...