torsdag 10 maj 2018

Try a chapter tag #3 | Fairyloot edition

I ett försök att få mig själv att äntligen läsa de böcker jag har fått från mina många Fairyloot boxar, valde jag denna gång att göra en try a chapter tag | Fairyloot edition. Med det menas att alla tre böckerna kommer från en Fairyloot box och att jag bestämmer mig för vilken bok jag skall läsa genom att läsa första kapitlet. Precis som vanligt var det extremt svårt att bestämma sig för vilken bok jag skulle satsa på. Titta på videon för att ta reda på böckernas handling och hur mina tankar gick efter dess att jag läst kapitel 1 i varje bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...