måndag 21 maj 2018

Veckans läsning- vecka 21

Ännu är det tid kvar innan maj månad är över, det innebär att jag har tid på mig att hinna läsa 16 böcker innan månaden är över. Den här veckan ska jag lägga all fokus på böcker som finns med på min tbr för den här månaden. Jag planerar därför att läsa Ice Wolves av Amie Kaufman, vilket är en middle grade-bok som jag har velat läsa sedan jag för första gången hörde talas om att den skulle komma ut i år. Jag planerar även att läsa The Valiant av Lesley Livingston, vilket är en bok jag har haft en längre tid som jag fortfarande inte hunnit läsa, men dess koncept med kvinnliga gladiatorer fångar definitivt mitt intresse, vilket gör att jag definitivt kommer att läsa den, den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...