torsdag 19 juli 2018

Läs-a-lot sommar 2018 | Wrap up

Den vecka som läs-a-loten ägde rum hade jag besök av finaste Bokugglor, vilket ledde till att jag till en början inte fick speciellt mycket läst även om vi båda två passade på att läsa så fort vi hade en ledig stund. Men det hela slutade med att jag inte började läsa på allvar inför läs-a-loten förrän på lördag eftermiddag, det vill säga den 14:e juli. Jag måste ändå säga att jag känner mig rätt nöjd med allt det jag hann läsa på så kort tid.

Sammanfattning av läs-a-loten
Totalt antal lästa sidor: 1384 
Antal avslutade böcker: 4 (varav två var påbörjade sedan innan)

Avslutade böcker
Calamity av Brandon Sanderson (påbörjad sedan innan)
Jane Eyre av Charlotte Brontë (påbörjad sedan innan)
Dark talents av Brandon Sanderson
A Torch against the night av Sabaa Tahir 

Påbörjade böcker
I egna händer av Cecilia Sahlström
The Song of Achilles av Madeline Miller 

Jag läste så sjukt många bra böcker under den här läs-a-loten så jag känner mig överlag riktigt nöjd och det var även väldigt skönt att få avslutat lite böcker då läsningen i början av den här månaden började med lite av en lässvacka.

2 kommentarer:

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...