fredag 27 juli 2018

Recension av The Shattered lens

Författare: Brandon Sanderson
Antal sidor: 336
Serie: Alcatraz, bok 4 av 6 (bok 6 beräknas komma ut 31 december)
Finns hos: Adlbris / Bokus

Goodreads beskrivning
Alcatraz Smedry is up against a whole army of Evil Librarians with only his friend Bastille, a few pairs of glasses, and an unlimited supply of exploding teddy bears to help him. This time, even Alcatraz's extraordinary talent for breaking things may not be enough to defeat the army of Evil Librarians and their giant librarian robots. 

Mina åsikter
Äntligen fick jag komma tillbaka till den här världen! Jag fullkomligt älskar den här världen, dess karaktärer och det faktum att bokens handling är så himla annorlunda från allting jag någonsin läst tidigare. Även i den här boken får vi träffa nya karaktärer som man inte kan annat än älska! Vi får även ta del utav nya minst sagt annorlunda talanger som är så himla roliga, men samtidigt så visar de sig alltid vara riktigt användbara i svåra situationer.  Den här serien är verkligen utomordentligt bra och det är nästintill omöjlig att lägga ifrån sig en utav dessa böcker innan man har läst ut dem.

Mitt betyg
Boken får 4,5 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...