tisdag 4 december 2018

Veckans läsning - vecka 49

Nu när det är en ny månad och därtill en ny vecka så är målet att faktiskt läsa en bok som var med på månadens TBR, något som onekligen inte har gått så bra den sista tiden. Målet under veckan är i varje fall att hinna med att läsa The Alloy of Law som är bok 1 i den andra eran av mistborn och därtill en väldigt kort bok som jag är övertygad om att jag kommer att tycka väldigt mycket om. 

Goodreads beskrivning av The Alloy of Law
Centuries after the Mistborn trilogy, Scadrial is on the verge of modernity - railroads, electric street lights, and skyscrapers. Waxillium Ladrian can Push on metals with his Allomancy and use Feruchemy to become lighter or heavier at will. After 20 years in the dusty Roughs, in the city of Elendel, the new head of a noble house may need to keep his guns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...