onsdag 25 april 2018

24 hour read-a-thon | Wrap up

Då har det äntligen kommit till den mest spännande delen i en läs-a-lot nämligen hur mycket man hann med att läsa. Vi var enligt Jamie galna som försökte oss på detta två gånger på en och samma vecka.... förstår inte vad du pratar om Jamie! Vi var rätt slutkörda i skallarna efter dess att läs-a-loten var över men det kändes ändå roligt och skönt att vi genomfört det. Även om vi båda mest klagade på att vi ville käka glass och sen somna när klockan var 17. Men nu till det som faktiskt är intressant (även fastän jag gärna hade fortsatt snacka om glass och att sova....).

Vad jag läste under läs-a-loten
Ester Karlsson med K av









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...