måndag 30 april 2018

Veckans läsning- vecka 18

Jag hoppas på att få en bra lässtart på maj månad nu under veckan och jag har därför valt ut två böcker som jag påbörjade förra veckan och som jag har tänkt fortsätta läsa nu. Det blir därmed en omläsning utav Daughter of the pirate king av Tricia Levenseller, vilken jag tycker jättemycket om så det blir jättekul att läsa om den. Vilket jag gör för att jag vill kunna kompisläsa bok två i serien med Jamie från Bokugglor. Vilket jag hoppas att vi skall hinna med att göra under maj månad. Den andra boken som jag bara har påbörjat lite grann är Out of the easy av Ruta Sepetys, vilken jag länge låtit bli att läsa bara för att det är den sista boken av henne som jag inte har läst. Vill med andra ord inte att de skall ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...