måndag 24 juli 2017

Organiserar om mina bokhyllor!

För ett tag sedan gjorde jag en stor utrensning av böcker, vilket resulterade i att jag tog bort 54 stycken böcker från mina hyllor. Efter den här utrensningen blev det naturligtvis en massa hålutrymmen på mina hyllor, vilket också är anledningen till att jag valde att göra en liten video när jag organiserar om i mina hyllor. Tidigare har jag alltid sorterat mina böcker efter författare (ej i bokstavsordning), där alla böcker skrivna av samma författare har fått stå tillsammans oavsett om alla böckerna var i samma format eller höjd. Men nu har jag dessutom stört mig på det ett tag, då jag allt mer börjat bry mig om hur mina hyllor ser ut. Efter omorganiseringen är böckerna i mina hyllor sorterade i storleksordning, vilket enligt mig ser mycket bättre ut än de gjorde tidigare!

 

Hur sorterar du böckerna i dina hyllor? Är det möjligtvis en regnbågsordning, i bokstavsordning eller har du en annan metod som du använt dig utav? Dela gärna med dig av ditt sätt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...