måndag 31 juli 2017

Veckans läsning- vecka 31



Den här veckan känner jag för att läsa en väldans massa böcker på en och samma gång, men jag skall försöka begränsa mig till att läsa de böcker som jag redan har påbörjat, samt böcker som jag haft liggandes ett längre tag. Därför skall jag försöka läsa ut Rose skriven av Lesley Pearse, som faktiskt är min TBR-JAR bok för Juli månad, men som jag inte hunnit läsa ut än p.g.a att den är så tjock och mängden lästid helt klart har varit begränsad p.g.a allt jobb och tidsbrist osv. Sen vill jag även ta mig själv i kragen och läsa Outlander, som jag verkligen gillar såhär långt, men har inte kunnat få mig själv att lägga ner all den tid som den boken kommer behöva för att bli utläst. Sen så ska jag även börja läsa The Retribution of Mara Dyer skriven av Michelle Hodkin, som jag har tänkt kompisläsa med Camilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...