måndag 16 oktober 2017

Veckans läsning- vecka 42

Den här veckan kommer det mestadels att handla om att läsa klart böcker som redan är påbörjade. Jag kommer därmed att fortsätta läsa Harry Potter och fången från Azkaban av J.K Rowling som jag har läst ca 100 sidor i. Vilket naturligtvis är en bok som jag har sett fram emot jättemycket, vilket alltså inte gör det så konstigt att jag vill läsa klart den. Sedan kommer jag även att fortsätta läsa Nevernight av Jay Kristoff, vilket är en bok som jag kompisläser tillsammans med Jamie som bloggar på Bokugglor. Den boken har jag ca. 110 sidor kvar att läsa i. Sedan har jag även läst ca 100 sidor i Midnatt av Erin Hunter, vilken jag började läsa idag faktiskt då jag fick hem den i brevlådan tack vare Bokfabriken. Det här är även det en bok jag sett fram emot en väldans massa, så därför är det ett naturligt val att jag skall fortsätta läsa den. Jag skall även fortsätta läsa Skrik tyst så inte grannarna hör av Karin Alfredsson som jag har läst lite drygt 80 sidor i. Så med andra ord handlar den här veckan om att läsa klart böcker som vid ett eller annat tillfälle redan blivit påbörjade!

2 kommentarer:

  1. Eftersom du är en harry potter fantast vill jag tipsa om en läsalot som jag ordnar med start på fredag. Läsaloten avslutas med ett lotteri där man kan vinna en goodiebag med bl.a. en himla fin HP-pryl. Lotteriet sker i samarbete med garnknuten (kolla hennes insta på samma namn) så där kan man få en liten sneakpeak på vad lotteripriset är :D bara som tips om du har tid och lust att delta :) / Liza -iregnet.blogspot.fi

    SvaraRadera

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...