onsdag 20 mars 2019

Recension av Lies of the beholder

Författare: Brandon Sanderson
Antal sidor: 148
Serie: Legion, bok 3 av 3
Finns hos: Adlibris / Bokus

Goodreads beskrivning
The story begins with two seemingly unrelated events: the disappearance of Armando, one of Stephen's many “aspects,” and an unexpected cry for help from Sandra, the woman who, many years before, helped him learn to live with his condition. These events lead Stephen, along with several of his aspects, to a sinister high-tech firm specializing in advanced methods of human incarceration. 

Mina åsikter
Precis som tidigare lyckas Brandon Sanderson alldeles ypperligt med att förklara alla de olika "aspects" som Stephen Leeds har. Han beskriver dem på ett sådant sätt att det som läsare är mycket lätt att hålla isär dem då de allihopa är så olika. Den här avslutande delen i serien är mycket spännande och händelsefull och man får även svar på en massa frågor som man har haft med sig under seriens gång. Det här är en mycket välskriven och nytänkande serie där olika mysterium är det som står i fokus. 

Mitt betyg
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...