måndag 18 mars 2019

Veckans läsning - vecka 12

Återigen så försöker jag få mig själv till att ta tag i och faktiskt läsa mina tjocka tegelstenar till böcker. Den här veckan har jag tänkt fortsätta läsa The Eye of the world, skriven av Robert Jordan, vilket är första boken i serien The Wheel of time. Boken är 782 sidor lång så jag har med andra ord mycket att läsa. Målet är att jag ska hinna läsa klart den här boken innan månaden är slut. Även den här gången är tanken att jag ska vlogga hela min läsupplevelse, detta då jag har märkt att det ofta fungerar som en extra inspiration och knuff i ryggen och därmed hjälper mig att faktiskt ta tag i mina tegelstenar.

Goodreads beskrivning
The Wheel of Time turns and Ages come and go, leaving memories that become legend. Legend fades to myth, and even myth is long forgotten when the Age that gave it birth returns again. In the Third Age, an Age of Prophecy, the World and Time themselves hang in the balance. What was, what will be, and what is, may yet fall under the Shadow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...