onsdag 31 juli 2019

Recension av Emma och lillebror

Författare & illustratör: Gunilla Wolde
Åldersgrupp: 3-6 år
Förlag: Natur och kultur, ett stort tack till dem för detta recensionsexemplar!
Finns hos: Bokus / Adlibris

Bokus beskrivning
Emma har en lillebror. Han är liten. Mindre än Emma.

Mina åsikter
En mycket fin och härlig bok som visar på hur det är att få småsyskon, att det inte bara finns "dåliga" saker med att bli storasyster utan även många härliga fördelar. Mycket fina illustrationer som tillför mycket till händelseförloppet. En riktigt rolig bok för stora såväl som små.

Mitt betyg 
Boken får 4 av 5 stjärnor i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...