söndag 31 maj 2015

Som om att julafton och min födelsedag var på samma dag

Min pojkväns mamma är precis som jag och älskar att läsa. Precis som jag har hon stora mängder av böcker som vi köpt men ännu inte hunnit läsa ännu. Så igår bestämde hon sig för att ge bort en hel del böcker som hon hade läst för att få plats för allt det nya. Hon gav därför bort böcker till vänner och familj. Det slutade med att jag idag gick därifrån med 10 stycken nyförvärv. Varav en hel del av dem var just deckare. Jag brukar inte läsa så många deckare men på sistone måste jag faktiskt erkänna att jag fått upp ögonen för deckare, det är definitivt roligare att läsa dem än att se dem på tv  Så jag har därför haft ett litet sug efter deckare på sistone, men nu har jag i alla fall 8 nya deckare att läsa här den kommande tiden. Jag har numera författare så som Roslund & Hellström, Camilla Läckberg, Helene Tursten, Chris Cleave, Kristina Ohlsson och sist men inte minst har jag en bok av Roslund & Thunberg. Precis lagom till "sommarlovet" nu då, eller ah... de få veckorna jag är ledig innan jag jobbar i princip resten av sommaren, men nu har jag underhållning på hög nivå i alla fall. Frågan är bara vart man skall göra av alla böcker? Jag är redan utbredd i hela mitt rum samt allrummet, vilket innebär att jag driver hela familjen till vansinne...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...