måndag 12 februari 2018

Jag har blivit intervjuad???!

Det var i mitten av december som jag fick ett mail från en kille som heter David som frågade om jag
var intresserad av att ställa upp på en intervju som skulle handla om mitt bloggande och videobloggande och hur jag arbetar med det. Jag hade många bollar i luften just då så jag var lite seg på att svara (förlåt för det David) men till slut svarade jag alltså på detta mail och sa att jag hade tyckt att det hade varit kul att ställa upp på en intervju, som skulle vara en del utav en återkommande intervjuserie. För att kompensera för mitt första och onekligen långsamma svar den där första gången så svarade jag på alla intervjufrågor redan samma dag. Och i fredags var det alltså dags för just min intervju att gå upp på Davids blogg! Det var riktigt kul att se! Så om du är intresserad av att veta mer om hur jag arbetar med blogg-och videobloggrelaterade saker så är det bara att kika på intervjun som ni finner HÄR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...