måndag 19 februari 2018

Veckans läsning- vecka 8

Nu under sista veckan av Owlcrate-a-thon vill jag bara försöka hinna med att läsa de två sista böckerna som jag tänkt läsa från Owlcrate. Jag planerar därför att läsa The Glass Spare av Lauren Destefano, som jag har kommit en bra bit på, samt även fortsätta läsa The Hearts we sold av Emily Lloyd-Jones, som jag inte alls kommit speciellt långt i. Men dessa två böcker har jag alltså tills på fredag på mig till att läsa ut då Owlcrate-a-thon slutar fredagen den 23:e februari. Hur läsningen ser ut för övrig i slutet av veckan återstår att se, det blir nog i sådana fall fråga om vad jag känner för att läsa just i stunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...