torsdag 7 juni 2018

Maj Geek Gear Wizardry box | Harry Potter


I och med att jag sade upp mina prenumerationer på såväl Owlcrate och Fairyloot så såg jag mig om efter andra alternativ. Jag har velat prenumerera på Geek Gear Wizardry i flera månader och nu har det äntligen blivit verklighet! Eftersom att denna box skickas inom EU så är det inga extra tullkostnader för införandet i Sverige. Vid beställning av lådan så kan man även välja vilket elevhem man tillhör då man i varje låda får åtminstone en sak som är kopplat till just ens elevhem. Det senaste är att lådan man får sakerna i representerar vilket elevhem man tillhör. För den uppmärksamme så blir det i och med denna bild alltså tydligt att jag tillhör Ravenclaw. I den här lådan får man en massa underbara Harry Potter-saker, som jag helt klart inte kan få nog utav och det här var en riktigt bra första låda! Jag kommer definitivt att fortsätta prenumerationen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack så mycket för att du tar dig tid att kommentera mitt innehåll! Jag svarar på kommentarer så fort jag kan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...